Izaugsmes akadēmija
Projekta „ANALĪZE, APMĀCĪBAS, ATBALSTS KURZEMES REĢIONA NEVALSTISKAJĀM ORGANIZĀCIJĀM”
NVO IZAUGSMES AKADĒMIJAS
IELŪGUMS
Sveicinātas cienījamās Kurzemes NVO, kas piedalījāties savas darbības izvērtēšanā!
Uzaicinām no katras organizācijas 1-2 motivētākos pārstāvjus piedalīties Kurzemes NVO Izaugsmes akadēmijā no 2010. gada 29. oktobra līdz 30.oktobrim!
Pieteikšanās līdz 2010.gada 25.oktobrim, aizpildot pieteikuma anketu un to nosūtot uz e-pastu inese.silina@zkcentrs.lv vai nogādājot savam koordinatoram:
- Saldus un Brocēnu novada organizācijas – Ilgai Ķuzei
- Liepājas un novadu organizācijas – Līgai Krēsliņai
- Kuldīgas un novadu organizācijas – Santai Lencbergai
- Ventspils un novada organizācijas- Edītei Justelei
- Talsu, Dundagas un Rojas novadu organizāicjas – Inesei Siliņai
Sīkāk par NVO Izaugsmes akadēmiju:
- Izaugsmes akadēmijas norises vieta: Juku Dzirnavās (www.jukudzirnavas.lv) Saldus novadā!
- Izaugsmes akadēmijas mērķis: apgūt monitoringa rezultātā konstatētās nepieciešamās zināšanas, veicināt sadarbību Kurzemes NVO starpā, savstarpēji bagātinoties grupu darbā.
- Mācību darba organizēšana: Izaugsmes akadēmijas dalībnieki strādās trīs grupās. Katrai grupai tiks piedāvāti divi lekciju un nodarbību temati vienā un otrā dienā.
- Izmaksas: Ēdināšanas, gulēšanas, telpu izmantošanas izmaksas tiks segtas no projekta budžeta līdzekļiem 40 dalībniekiem. Ja dalībnieku skaits būs lielāks, bet ne vairāk kā 70, tad dalībniekiem būs jāsedz daļēji viesu nama izdevumi, bet ne vairāk kā 5 LVL no viena cilvēka, kas jāmaksā reģistrējoties visu namā.
- Papildus informācija par praktiskiem jautājumiem (nokļūšana, utt.) un papildinājumiem dienas kārtībā (lektori, utt.), tiks nosūtīta uz jūsu norādītajiem e-pastiem līdz 25.oktobrim, vai jūs personiski informēs koordinatori.
NVO IZAUGSMES AKADĒMIJAS
DIENAS KĀRTĪBA
1. dienai – 29. oktobrim
09:00 – 10:00 |
Ierašanās, reģistrācija, rīta kafija |
||
10:00 – 10:45 |
Atklāšanas runas, ievads – NVO loma, interešu aizstāvība, pilsoniskā apziņa |
||
10:45 – 12.30
|
Iepazīšanās ar lektoriem, ievads 1. dienas tematos:
|
||
12:30 – 13:30 |
Pusdienas pārtraukums |
||
13.30 – 15:30 |
I Grupa (1. lektors) ĀRĒJĀS ATTIECĪBAS
|
II Grupa (2.lektors)
|
III Grupa (3.lektors) ADMINISTRATĪVĀ PLĀNOŠANA
|
15:30 – 16:00 |
Kafijas pauze |
||
16:00 – 17:30 |
I Grupa– tēmas turpinājumus, labās prakses piemērs un lektora komentārs, diskusijas |
II Grupa– tēmas turpinājumus, labās prakses piemērs un lektora komentārs, diskusijas |
III Grupa– tēmas turpinājumus, labās prakses piemērs un lektora komentārs, diskusijas |
17:30 – 18:30 |
Brīvais laiks |
||
18:30 – 19:30 |
Vakariņas |
||
no 19:30 |
Neformālais sadraudzības vakars |
NVO IZAUGSMES AKADĒMIJAS
DIENAS KĀRTĪBA
2. dienai – 30. oktobrim
8:30 – 9:30 |
Brokastis |
|||
9:30 – 11:00
|
Iepazīšanās ar lektoriem, ievads 2. dienas tematos:
|
|||
11:00 – 11:30 |
Kafijas pauze |
|||
11:30 – 13:00 |
I Grupa (4 .lektors) |
II Grupa (5.lektors) |
III Grupa ( Māris Ceirulis) |
|
13:00 – 14:00 |
Pusdienas pārtraukums |
|||
14:00 – 16:00 |
I Grupa – 4. tēmas turpinājums – grupas darbs, labās prakses pemēru analīze |
II Grupa – 5. Tēmas turpinājums – grupas darbs, labās prakses pemēru analīze |
III grupa – 6. tēmas turpinājums– grupas darbs, labās prakses pemēru analīze |
|
16:00 – 16:30 |
Kafijas pauze |
|||
16:30 – 18:30 |
Grupu darba prezentācijas, akadēmijas kopsavilkums un izvērtējums, noslēgums |
|||
NVO IZAUGSMES AKADĒMIJAS
PIETEIKUMA ANKETA
- Organizācijas nosaukums:
|
- Dalībnieku dati:
|
Vārds, uzvārds |
Telefons |
e-pasts |
Piedalījās izvērtēšanas sarunās (ierakstiet jā vai nē) |
1. 1. |
|
|
|
|
2. 2. |
|
|
|
|
- Interesējošās tēmas (ierakstiet dalībnieka vārdu, uzvārdu virs attiecīgās kolonas!):
Dalībnieks nr. 1: |
Dalībnieks nr.2 |
1. Ārējās attiecības |
1. Ārējās attiecības |
2. Darbs ar cilvēkresursiem |
2. Darbs ar cilvēkresursiem |
3. Administratīvā plānošana |
3. Administratīvā plānošana |
4. Daudzveidīga finanšu piesaiste, kvalitatīvu projektu izstrāde |
4. Daudzveidīga finanšu piesaiste, kvalitatīvu projektu izstrāde |
5. Organizācijas attīstības plānošana (misija, vīzija, uzdevumu sadale, darba plānu sastādīšana) |
5. Organizācijas attīstības plānošana (misija, vīzija, uzdevumu sadale, darba plānu sastādīšana) |
6. Par vides pieejamību un universālo dizainu |
6. Par vides pieejamību un universālo dizainu |
- Īpašas vajadzības (ierakstiet dalībnieka vārdu, uzvārdu virs attiecīgās kolonas!):
Dalībnieks nr. 1: |
Dalībnieks nr.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekts „ANALĪZE, APMĀCĪBAS, ATBALSTS KURZEMES REĢIONA NEVALSTISKAJĀM ORGANIZĀCIJĀM” (līgums nr. 2010.LV/03)
tiek īstenots ar Tieslietu ministrijas un Sabiedrības integrācijas fonda finansiālu atbalstu.